دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هنوزم هم عاشقم

هنوز هم عاشقم ، با اینکه عشق برایم مثل یک کابوس است. هنوز هم عاشقم ، با اینکه عشق برایم یک شکنجه است. عاشق می مانم چون عهد بسته ام با او که با من هم قسم شده است بمانم. و چون ،او که با من هم قسم شده است را خیلی دوست میدارم. با اینکه عشق یک بازی است ، اما من این بازی را دوست دارم ، چون هم بازی ام تا آخر با من می ماند و مرا دوست میدارد. با اینکه عشق زودگذر است اما من این گذر لحظه ها را دوست میدارم چونکه میدانم. زندگی و عمر زودتر از لحظه های عاشقی بهپایان میرسد. صادق باش ای عاشق جاودانه ام ، لایق باش، لایق این دل عاشق و پر از درد من باش. میدانم که تو لایقی و میدانم که صداقت دل تو آنقدرها است . که دل پر از دروغ مرا شرمنده آن پاکی خودش کند. بمان با من گرچه این قلب من ارزش آن قلب آسمانی تو را ندارد. بمان ، چون من تو را دوست میدارم ، بیشتر از آنچه که تصور میکنی و بیشتر از آنچه که در قصه ها میخوانی. ای عزیز این دل خسته و سوخته من ، تو بیشتر از هر عزیزی در این دل برای من عزیزتری و بیشتر از هر کسی برای این دل مقدس تر و دوست داشتنی تری. ای عشق من ساده نباش ، به حرفهای آنانکه عشق برایشان پوچ است بی توجه باش و تو خودت با قلب من سازگار باش....

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 17:42 | |